Naša web prodavnica koristi kolačiće (cookies). Ako nastavite da koristite prodavnicu, slažete se da koristite kolačiće kako je opisano u uslovima korišćenja
REKLAMACIJE
Pista.rs tim je svestan vaših prava kao kupca i posvećeni smo unapređenju vašeg poverenja kada je u pitanju kupovina putem Interneta. Zbog toga smo rešili da postupak reklamacije maksimalno pojednostavimo, kako bismo vam u što većoj meri olakšali posao.
Bitna napomena:
Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova proizvoda i eventualnu neispravnost nekog proizvoda, kao kupac ste dužni da prijavite u roku od 24h od prijema robe pozivom na broj telefona 060/810-92-76. Primljenu robu ste dužni da proverite po prijemu i ako je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem roku ispravimo. Ukoliko na proizvodu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, savetujemo da takvu pošiljku ne preuzimate.
Koraci prilikom reklamacije:
- Pozovite broj telefona 060/810-92-76 i prijavite reklamaciju.
- Zatim popunite Reklamacioni obrazac koji možete preuzeti ovde. Popunjen obrazac spakujte zajedno sa artiklom koji vraćate.
- Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe DExpress. Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem broja telefona: 011 / 331 33 33 radnim danima od 08:00 – 17:00h i dogovoriti preuzimanje pošiljke.
Roba se šalje sa naznakom:
Pista Fashion Internet prodavnica,
Obrenoivćeva bb,
18 000 Niš,
Srbija
Kada pošiljka bude dostavljena, kupac će biti obavešten o prijemu pošiljke. Rešenje o ishodu reklamacije kupac dobija u roku od 8 dana od dana prijema pošiljke od strane prodavca.