REKLAMACIJE

Pista.rs tim je svestan vaših prava kao kupca i posvećeni smo unapređenju vašeg poverenja kada je u pitanju kupovina putem Interneta. Zbog toga smo rešili da postupak reklamacije maksimalno pojednostavimo, kako bismo vam u što većoj meri olakšali posao.

Bitna napomena:

Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova proizvoda i eventualnu neispravnost nekog proizvoda, kao kupac ste dužni da prijavite u roku od 24h od prijema robe pozivom na broj telefona 060/810-92-76. Primljenu robu ste dužni da proverite po prijemu i ako je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem roku ispravimo. Ukoliko na proizvodu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, savetujemo da takvu pošiljku ne preuzimate.

Koraci prilikom reklamacije:

  1. Pozovite broj telefona 060/810-92-76 i prijavite reklamaciju.
  2. Zatim popunite Reklamacioni obrazac koji možete preuzeti ovde. Popunjen obrazac spakujte zajedno sa artiklom koji vraćate.
  3. Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe DExpress. Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem broja telefona: 011 / 331 33 33 radnim danima od 08:00 – 17:00h i dogovoriti preuzimanje pošiljke.

    Roba se šalje sa naznakom:
    Pista Fashion Internet prodavnica,
    Obrenoivćeva bb,
    18 000 Niš,
    Srbija

Kada pošiljka bude dostavljena, kupac će biti obavešten o prijemu pošiljke. Rešenje o ishodu reklamacije kupac dobija u roku od 8 dana od dana prijema pošiljke od strane prodavca.

Copyright © Pista fashion